4Growth & Veldwerk Optimaal werken al sinds 2022 samen met SPAR om een eigen SPAR panel op te bouwen om voortdurend te luisteren naar de klant (en zo te blijven verbeteren) middels klantonderzoek.
Volgens Eline (Customer Insights Manager SPAR): ‘’Inge en Jan hebben in de afgelopen 1,5 jaar al ondersteund op meerdere onderzoeken i.s.m. SPAR en hebben zo SPAR met hun (retail) ervaring en bewezen efficiëntie kunnen helpen aan inzichten om verder te groeien.’’
De samenwerking 4Growth en Veldwerk Optimaal onderscheidt zich volgens Inge Oeseburg (eigenaresse 4Growth) bovendien op:
Inge Oeseburg: “Jan van den Einde en ik zijn zeer verheugd, dat SPAR voor ons kiest om klantonderzoek te doen. SPAR is een prachtig merk om voor te werken. De sentiment onderzoeken geven SPAR inzicht in de klantervaring in de winkel, om zo als SPAR te blijven verbeteren. Maar ook ondernemers en regiomanagers krijgen inzicht in de resultaten; dit leidt tot een betere winkelervaring met meer tevreden klanten.’’