B2C WinkelSafari’s©
Regelmatig krijgen we de vraag om een WinkelSafari© te organiseren. Voor B2C WinkelSafari’s© is het doel vaak om eigen nieuwe of aangepaste winkelformats met klanten te evalueren. Tijdens deze WinkelSafari’s© leggen klanten met foto’s hun eigen belevenis vast. Bij aanpassingen of ontwikkeling van in winkelformats is het heel verhelderend om met kleine groepjes klanten winkels achter elkaar te bezoeken en te beoordelen.
Het voordeel van een WinkelSafari© met klanten is dat we meerdere vestigingspunten bezoeken en dat we ook de reistijd optimaal benutten. Een professionele Retail adviseur vraagt de deelnemers tijdens de rit al naar hun bevindingen.
B2B WinkelSafari©
Bij een B2B WinkelSafari© vormt deze opzet vaak een onderdeel van een medewerkersteambuilding traject of relatiedag op uitnodiging van een leverancier. We bezorgen Retail medewerkers of klanten een onvergetelijke experience.
Blijvende investering
Door de “knusse” auto- of busritten en de uren dat de deelnemers samen actief “werken”, ontstaat er een open sfeer met veel kruisbestuiving. Deelnemers delen ervaringen en inspireren elkaar om te kijken, ruiken, voelen en horen. En aan het einde van de dag sluiten we af met een groepsdiscussie op een toepasselijke Retail of horeca locatie. Tijdens evaluaties merken we dat deze trajecten niet alleen voor opdrachtgevers veel insights opleveren, maar dat ook de deelnemers een onvergetelijke ervaring rijker zijn.
De resultaten van de B2C verwerken we in een pragmatisch foto-adviesrapport. Van de B2B WinkelSafari© maken we een video presentatie van de verzamelde format foto’s tijdens de dag maken, zodat iedere deelnemer een tastbare blijvende herinnering houdt.