AH als marktleider zet al een lange tijd in om te excelleren als dataleverancier naast hun omzet in de fysieke en online winkels. Zij hebben met de hoge penetratie van de bonuskaart een krachtig middel in hun bezit om deze te koppelen aan individuele klantdata. Uiteindelijk is het doel om inzicht te hebben op het klantgedrag op individuele basis, zodat ook individuele acties alleen de doelgroep bereiken die daarop ook gewenst zijn te responderen.
Albert Heijn als marktleider kan haar klanten verleiden om de eigen APP te downloaden. Door onder andere het geven van gerichte kortingen of voordelen met echte toegevoegde waarde, die alleen met de APP te verkrijgen zijn, vergroot de marktleider de penetratie van de AH PREMIUM APP. Voor mij was dit:
Voor kleinere spelers in de supermarkt (Retail) branche is het verkrijgen van een hoge
penetratie van de eigen APP veel moeilijker. Bij onvoldoende toegevoegde waarde van een eigen APP zien klanten af van het downloaden van “weer” een APP op hun telefoon.
Nu is het ook mogelijk voor kleinere supermarktformule of andere Retailers om zonder APP, mobiele campagnes via de klantentelefoon snel in te zetten. Surprise Me is juist ontwikkeld om het attractieve spelelement van scannen, spelen en winnen eenvoudig voor de klant op te zetten, zonder dat hiervoor een grote It-organisatie of initiële investering nodig is. De klant heeft altijd prijs en kan 100%, 50% en 25% cashbacks winnen, naast een groot aandeel van gratis producten en aantrekkelijke discounts.
Waarom en wanneer kiezen voor SurprizeMe?
Nieuwsgierig van SurprizeMe voor jouw Retail organisatie kan betekenen? Kijk even op www.surprizeme.shop en neem contact met mij op Inge.Oeseburg@4Growth.nl. Met een korte demo inclusief businesscase praat ik je graag bij.