Een tijdje geleden was ik met mijn dochter op zoek naar een groene zitzak. We wilden deze graag in het dorp kopen, omdat je het product dan ook echt kon zien en voelen. Pronto wonen had mooie zitzakken buiten liggen, maar deze waren niet in het groen. Een randvoorwaarde voor mijn dochter. Bij navragen kon de groene zitzak wel besteld worden, maar de levertijd was redelijk lang en niet precies onbekend.
Eerst dus maar even nadenken en verder zoeken. De volgende week toch terug naar Pronto wonen, want iets langer wachten voor de fel begeerde zitzak was toch niet zo’n probleem meer voor mijn dochter. Dit leverde echter wel een koude douche voor ons op. De verkoopster zei met een verveelde blik “bestellen gaat niet meer, we hebben juist vanochtend besloten dat we geen zitzakken meer gaan bestellen, helaas”. Ook ons argument dat we vorige week nog zonder problemen konden bestellen, liet haar volledig koud.
Dus online op zoek naar een oplossing. En wat bleek de website “www.zitzakkenshop.nl” zat fysiek bij ons om de hoek. We konden dus gaan kijken en voelen en daarna online bestellen. Ook geen bezorgkosten, want die groene zitzak kon wel in de auto. Afrondend: een heel gelukkige dochter, die zeker niet meer snel een fysieke meubelzaak in gaat. En gewoon haar bestellingen lekker online doet.
Waar is die onderscheidende P van Personeel voor woonwinkels?