Add market research to internal data!

donderdag 22 juni, 2023 | Reacties uitgeschakeld voor Add market research to internal data!

In this data-dominated world, market research adds value by providing insights into the psychological needs of your customers, revealing the “why” behind the numbers. Below I mention a brief overview of research methods that I frequently use in Retail marketing … Lees verder

Op WinkelSafari naar Lidl in de Daniël Goedkoopstraat :-) in Almere

dinsdag 13 juni, 2023 | Reacties uitgeschakeld voor Op WinkelSafari naar Lidl in de Daniël Goedkoopstraat :-) in Almere

Tijdens mijn WinkelSafari naar Lidl in Almere stonden drie thema’s centraal: duurzaamheid en biologisch, A-merken en kwalitatieve invulling van de AGF en broodafdeling. De parkeerplaats was vol met auto’s en ook de winkel werd door een hele grote groep kooplustige … Lees verder

Drie pijlers voor succesvol Retail formulemanagement

woensdag 26 april, 2023 | Reacties uitgeschakeld voor Drie pijlers voor succesvol Retail formulemanagement

Eén: de klant staat altijd centraal bij Retail formulemanagement Dit lijkt heel vanzelfsprekend, maar bij winkels zowel online als fysiek, willen winkelprocessen zoals logistiek en automatisering regelmatig de aanwezigheid van de klant vertroebelen. Twee: formulemanagement streeft altijd naar klantonderscheid Hiervoor … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl