WinkelSafari© B2C of B2B

dinsdag 29 januari, 2019 | Reacties uitgeschakeld voor WinkelSafari© B2C of B2B

B2C WinkelSafari’s© Regelmatig krijgen we de vraag om een WinkelSafari© te organiseren. Voor B2C WinkelSafari’s© is het doel vaak om eigen nieuwe of aangepaste winkelformats met klanten te evalueren. Tijdens deze WinkelSafari’s© leggen klanten met foto’s hun eigen belevenis vast. Bij … Lees verder

De klantpiramide centraal!

maandag 29 januari, 2018 | Reacties uitgeschakeld voor De klantpiramide centraal!

Groei door vollere en meer klanten   Het Retailspel verandert snel, maar sommige elementen blijven gelijk. De klantreis verandert, maar de basis gevoelens (consumer insights) veranderen slechts beperkt. De klant in 2018 wil nog steeds gezien, gerespecteerd en persoonlijk behandeld … Lees verder

Narrowcasting: plaag of plezier 2017!

dinsdag 27 december, 2016 | Reacties uitgeschakeld voor Narrowcasting: plaag of plezier 2017!

Soms blijven trends lang relevant. Veel observaties uit het onderstaande artikel gelden nog steeds. Er is echter duidelijk een grote verandering zichtbaar, die zeker in 2017 doorzet en het verschil maakt met 2009;  de mobiele telefoon en iBeacons. IBeacons zijn locatiediensten op de mobiele telefoon, … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl