WhyWaste en Togoodtogo verschillen sterk in opzet en rendement

woensdag 10 maart, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor WhyWaste en Togoodtogo verschillen sterk in opzet en rendement

Innovaties op het gebied van waste management tools zijn uit bedrijfseconomische, milieu aspecten en klanttevredenheid een noodzaak voor managers binnen supermarktketens om te volgen en ervaring mee op te doen. Dit kan door pilots te draaien om te kijken wat … Lees verder

Waste Management Tools voor management supermarktformule zijn sterk in dynamisch afprijzen, snellere datum controle en minder foutkansen

donderdag 04 maart, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor Waste Management Tools voor management supermarktformule zijn sterk in dynamisch afprijzen, snellere datum controle en minder foutkansen

Innovaties op het gebied van waste management tools zijn uit bedrijfseconomische, milieu aspecten en klanttevredenheid een noodzaak voor managers binnen supermarktketens om te volgen en ervaring mee op te doen. Dit kan door pilots te draaien om te kijken wat … Lees verder

Geef voorspellende klantmodellen een plaats in het Retail marketingteam

dinsdag 02 maart, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor Geef voorspellende klantmodellen een plaats in het Retail marketingteam

Veel marketingmanagers volgen bij besluitvorming over formule strategieën hun buikgevoel. Resultaten vanuit big data analyses over klantgedrag en -perceptie blijven geregeld bij business intelligence en consumerinsight managers hangen. Dit komt omdat de insights niet altijd toegankelijk zijn voor het marketingmanagement … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl