IKEA maakt van merkwaarden klantvoordelen

donderdag 24 maart, 2022 | Reacties uitgeschakeld voor IKEA maakt van merkwaarden klantvoordelen

Veel Retailers stoppen veel energie in het formuleren van hun visie en merkwaarden. Helaas slagen slechts enkelen erin om deze waarden ook tot leven te brengen. IKEA is een goed voorbeeld waarbij dit wel is gelukt. Hieronder volgen foto’s van … Lees verder

B2B organisaties houdt je merk op koers

woensdag 01 september, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor B2B organisaties houdt je merk op koers

Het propositie B2B klantkompas helpt organisaties bij het ontdekken en benoemen van maximaal relevant onderscheid. Onderscheid dat op vijf pijlers wordt bereikt, maar waarbij het kiezen van twee pijlers om op te excelleren cruciaal is. De overige pijlers worden dan … Lees verder

Wat kunnen we leren van de wachtrijen in Bataviastad

dinsdag 25 mei, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor Wat kunnen we leren van de wachtrijen in Bataviastad

Als ik door de winkelstraten van enkele provinciesteden loop, word ik niet vrolijk. Veel lege panden, die soms met mooie foto’s over de ramen de leegstand nog een beetje moeten verhullen. Deze leegstand is niet alleen veroorzaakt door de corona … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl